Reklambyrån Happiend firar 10-årsjubileum i år med namnbyte till Go Happi. Dessutom passar de på att nyanställa och bredda sin verksamhet.
– Idag handlar det inte enbart om att sälja en vara eller en tjänst, ett varumärke behöver fyllas med mjuka värden också för att skapa förtroende. En annan viktig del är att bygga en gemensam företagskultur som både ledning och medarbetare kan stå bakom, berättar Ninna Edvardsson, VD och grundare av Go Happi.
Dessutom kommer de satsa på företagsevent under 2018 och en egenutvecklad webbapplikation.
– Vi har siktet inställt på att lansera först i Norden och sen ut i Europa. Men vi kommer att vara kvar i våra kreativa lokaler i Karlshamn. Vi trivs bra här och är stolta över Blekinge och vi kommer att fortsätta utveckla länet tillsammans med våra kunder som befinner sig här.
Go Happi står också bakom Gilla Karlshamns logotyp och nya webb och Ninna ingick tidigare i vår fokusgrupp för näringslivsfrågor.